Klient w salonie fryzjerskim

Najnowocześniejsze wyposażenie, najlepszej jakości kosmetyki, doskonały wystrój salonu fryzjerskiego to nie wszystko. Żadna pracownia fryzjerska nie odniesie sukcesu bez fryzjerów, którzy doskonale znają się na swoim fachu, cały czas podnoszą swoje kwalifikacje i śledzą najnowsze nowinki ze świata fryzjerstwa. To właśnie dobrzy fryzjerzy przyciągają klientów do salonu i to oni stanowią jego największą siłę.

Profesjonalizm przede wszystkim
Fryzjerstwo należy do bardzo trudnych i wymagających zawodów. Klienci cały czas stawiają przed fryzjerami wyzwania, którym niekiedy trudno sprostać. Każdy fryzjer powinien posiadać podstawową wiedzę i umiejętności. To fundament, na którym buduje się swój profesjonalizm. Kolejny krok to znajomość obowiązujących trendów, najmodniejszych uczesań, najpopularniejszych kolorów. Ważne jest jednak odpowiednie dopasowanie fryzury do konkretnej klientki, jej twarzy, karnacji. Możemy mieć do czynienia z najmodniejszą fryzurą, ale jeżeli nie będzie dopasowana do osoby, która zasiadła na fotelu fryzjerskim, wcale nie doda jej uroku. Fryzjer powinien być nie tylko dobrym rzemieślnikiem, choć rzemiosło musi mieć opanowane do perfekcji. Ma być także stylistą, doradcą, ekspertem. Taki fryzjer jest dla każdego salonu na wagę złota.

Podejście do klienta
Klient wchodząc do salonu musi od początku poczuć, że jest tutaj ważny. Wizyta w salonie ma kilka etapów i na każdym warto klienta odrobinę porozpieszczać. Wygodna poczekalnia, stolik z prasą, gorąca kawa lub herbata z pewnością umili czekanie. Meble oraz wyposażenie salonu powinno zapewniać klientowi najwyższy komfort. Nie brakuje obecnie specjalnych myjni wyposażonych w masażer pleców. To spora inwestycja, ale pozytywne wrażenia klientów są bezcenne. Konkurencja w tym zawodzie jest ogromna. Cały czas powstają nowe, coraz bardziej profesjonalne salony. Dlatego warto wyróżnić się swoim podejściem do klienta. Dla ogromnej części klientów wizyta w salonie fryzjerskim to szansa na chwilę odpoczynku i relaksu. Przyjazna rozmowa pozwoli na nawiązanie długoletnich relacji. Nie bez powodu niektórzy całe lata są wierni jednemu salonowi fryzjerskiemu.

Źródło: http://portalfryzjera.pl/klienci-salonu-fryzjerskiego-nie-wracaja/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *