Reklama jest dźwignią handlu – wie o tym świetnie każda jedna jednostka, która prowadzi własną działalność gospodarczą. W tym zaś zakresie niezwykle ważną rolę gra kreowanie wizerunku – o popularności danej jednostki w niedrobnym stopniu decyduje to w jaki sposób jest ona postrzegana przez otoczenie, czyli w kluczowej mierze przez konsumentów i konsumentów (zarówno tych aktualnych, jak i przyszłych). W kreowaniu stosownego wizerunku przydatne okazują się rozmaite metody, w tym różnego typu artykuły reklamowe.
Pośród nich wolno wymienić chociażby długopisy, koszulki, czapki, bannery oraz co niemiara innych rzeczy, które można z powodzeniem wykorzystywać przy rekomendowaniu firmy. Na co jednakże przy tej okazji trzeba zwracać szczególną uwagę? Odpowiedni projekt to podstawa. W szczególe liczy się odpowiedni projekt firmowego logotypu – jak pokazuje praktyka, najodpowiedniej jest to powierzyć specjalistom. Logotyp musi być ciekawy, przykuwający wzrok oraz zapadający w pamięć. Nadzwyczaj istotny jest także dobór promocyjnych gadżetów – nie we wszystkich wypadkach sprawdza się ten sam pakiet.
Dla przykładu – torby ekologiczne są w stanie się okazać autentycznym strzałem w dziesiątkę w wypadku korporacji, jakich motywem nadrzędnym jest zdrowy styl życia, niekoniecznie zaś muszą się spowodować w branży budowlanej – więcej na szmaciane torby. Tu pojawia się sprawa zdefiniowania grupy docelowej oraz wyznaczenia jej potrzeb oraz oczekiwań. Są rzecz zrozumiała takie artykuły, jakimi zarządzać powinna każda firma, jak np. X bannery. Sam wykwalifikowany projekt to jeszcze nie wszystko. Liczy się także i jego wykonanie – oraz tu kłania się poligrafia na najważniejszym poziomie.
Trzeba odkryć jednostkę, która wszelakie dodatki wykona w taki sposób, iż nie będzie jakichkolwiek zastrzeżeń co do ich jakości. W tym kontekście weryfikuje się to, że na jakości oszczędzać nie wolno. Jeśli konsument dostanie byle jaki upominek w postaci czy to torby, czy długopisu, nie wyrobi sobie odpowiedniego zdania na temat danej firmy – będzie ją właściwie postrzegał w ten sposób, że nie dba ona o swoich klientów, a proponowane przez nią produkty czy usługi nie są warte uwagi.