Jaką zawartość mają foldery promocyjne, zaprojektowane przez agencję kreatywną dreamsart?

Patrząc na to, jak wygląda wykonanie projektu folderu reklamowego w agencji dreamsart można prędko dostrzec, iż wszystko odda się rzeczywiście w ręce profesjonalistów. Sam katalog to nie tylko treść, ale także szata graficzna. Z tego względu projektowanie katalogów rozpoczyna się od opracowania grafiki produktu. Powinna ona być przemyślana a także przykuć uwagę.

Dzięki temu odbiorcy będą bardziej zmotywowani do tego, żeby zapoznać się z całą zawartością. Foldery tworzone są w różnych rozmiarach, lecz zwykle jest to rozmiar a4, bo jest on wyjątkowo wyrazisty i wszyscy są do niego najbardziej przyzwyczajeni. Z uwagi na to że opracowanie katalogu jest czymś zindywidualizowanym, suma wyznaczona jest odrębnie.

Na sumę wpływają: koncepcja graficzna, sposób wykonania i wykończenia, wartość wykorzystanych materiałów, wymiar a także ilość stron. Bez wątpienia, zleceniodawca nie powinien oszczędzać na projekcie, bo foldery to jedno z efektywniejszych narzędzi marketingowych. W dreamsart dostaje się katalogi już wydrukowane, wobec czego usługa jest kompleksowa.

Każdy klient agencji kreatywnej wie, że otrzyma folder, jaki znacząco wzmacnia wizerunek firmy w branży. Poza samym przygotowaniem katalogów, możliwe jest opracowanie kompletu materiałów reklamowych. Detale na temat każdego ze zleceń każdorazowo są wyznaczone indywidualnie. Dlatego warto się zapoznać z ofertą wspomnianej firmy i decydować na rozpoczęcie współpracy.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz