Reklamowe gadżety – z jakiego powodu warto w nie inwestować
Większość firm prowadzi jakieś marketingowe działania, a różnorodność rozmaitych metod jest ogromna. Jedną z nich jest dawanie swoim klientom najróżniejszych reklamowych gadżetów. Praktyki takie cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców mają po prostu dużą skuteczność. I nie będzie tu chodzić o przełożenie w bezpośredni sposób na sprzedaż, gdyż gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Dużo ważniejsze jest budowanie rozpoznawalności marki na konkurencyjnym rynku czy większa lojalność odbiorców.
Wszyscy lubimy dostawać prezenty, i sporo osób czuje się z tego powodu chociaż trochę zobowiązanych, takie zjawisko jest powszechnie znane w psychologii. Takim sposobem przy pomocy normalnego pendriva czy kubka, trafiającego w ręce odpowiednich ludzi, da się utrzymać czy zdobyć kontrakty o dużo wyższych wartościach. Takie gadżety reklamowe dla firm, jeżeli nadrukowane mają logo firmy, na trwałe się pojawiają u wielu osób. Szczególnie jeśli są użyteczne i praktyczne, to po prostu ludzie chętnie z nich korzystają, a jednocześnie cały czas widzą daną markę.
A to faktycznie bardzo mocno przekłada się na lojalność podczas kolejnych zakupów. Dużą rolę odgrywa również konkurencja. Jeśli firmy z danej branży przy najróżniejszych okazjach wręczają swoim klientom gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce pozostać z tyłu trzeba robić dokładnie to samo. Inaczej zapamiętanym się zostanie jako ktoś, kto nie specjalnie dba o relacje z klientami i nie chce im nawet sprezentować symbolicznego kubka.
1 komentarz
Jak wyglądają tłumaczenia Poznań w naszym biurze tłumaczeń? Wysyłasz do nas dokument, a my w ekspresowym tempie je tłumaczymy. Sprawdź naszą ofertę na stronie internetowej.